Białoruś: Telewizja państwowa pokazała reportaż o samolocie Ryanair z Pratasiewiczem

Białoruska telewizja państwowa ONT wyemitowała w środę około godzinny materiał o okolicznościach lądowania w Mińsku samolotu Ryanair z Aten do Wilna, który określa jako „śledztwo dziennikarskie”. Przekonuje w nim, że służby Białorusi nie wiedziały, że na pokładzie samolotu był Raman Pratasiewicz.